Ecemnesli Rabbim anlımıza ne yazmışsa o olur kötü şeyler düşünme iyi düşün iyi olsun inşallah sağlıklı hayırlı bi şekilde bebeklerimizi kucağımıza alırız benim 3.gebeliğim 2 sini ana sağlıkta yaptım bi sorun yaşamadım 3. Bebeğimi de büyük ihtimalle orada yaparım