Bende tam olarak bilmiyorum henüz eksiğim olabilir bebeğe 3 adet hastane çıkışı koydum kendime 3 adet pijama terlik taç bebeğe temizleme pamuğu mama biberonu birde mama aldım emzirme atleti sütyeni ve hamile kilotu kendime havlu koydum banyo yapma imkanım olursa diye ha birde hasta bezi kilot şeklinde olandan hastane karşiliyo diye duymuştum ama yinede aldım