yenibirannis 34 haftalık olduk ara ara basım agriyo tansiyonm 11 12 seyrediyo bol şu içiyorum bugün aç karnına kan verdim ondan olabilir mi diğer zmn lar bu kadar uzun sürmüyodu basınız agrıdıgnda siz nası geciriyosunz öneriniz varmı kızlar
AslanMerak yenibirannis dikkat et erken doğuma sebep olmasın tansiyonun yüksekmiş bence bir doktora görün mutlaka
Elifdddd yenibirannis tansiyonunu ölç sıkıntı yoksa bence sıcaklardan ve son zamanlarından kaynaklı olabılır dinlenmene bak
Yildizyildiz94 Baş ağrısı için buzları gezdiyorum alnında ensemde ve çok su içerek ise yaramıştı soğuk bir su ile başımı yikamistim
yenibirannis Yildizyildiz94 kaç haftalıksın cnm bşeyim yoktu sabh aç karnına kan verdim ondan sonra oldu
Yildizyildiz94 yenibirannis ben daha 22 haftaligim aşırı baş ağrısı çekiyorum geçmek bilmiyor bende bu yöntemlerde çare buldum
yenibirannis Yildizyildiz94 günde 4 5 litre su içiyorum soğuk suyu buzu denemedim ama sürekli agrımıyo ama girdimi tam gırıyo
yenibirannis Elifdddd ölctüm 11 12 gidiyo sağdydı şimdi sola geçti sabh aç karnına kan verdim ondanmı diyorum acaba çünki ondan sonra basladı