8+3ten merhabalarr elim kolum kalkmaz halde sabah akşam uyuyorum midem deseniz o biçim bulantı var ama kusma yok Bi tuhafım sanki yürürken yere basmıyor gibiyim 😀 ama çok şükür 5 sene bekledim bunları hissetmek için Allah tüm isteyenlere nasip etsin. Bazen ağlayacak gibi oluyorum sonra aklıma geliyor şükrediyorum..