Hulyalp Kizlar gecende saglik ocagina gittim ebe hemen gebelik takibi baslatti bana da onceki hamileligimde tetenoz oldun mu dedi olmusumdur hatirlamiyorum 8 sene oldu dedim. 5 kere cagirmis olmalilar seni kolundan yapmislardir hatirla falan diye sıkıstirdi. Hatirlamiyorum gercekten ama olmus olmaliyim hastaneden cok saglik ocagina giderdim dedim. Kisacasi sunu sorucam ikinci gebelikte tetenoz yapmiyolarmis dogru mu?
BuroMert Hulyalp benimde ikinci gebeliğim ilk oglumda 2 kere aşı oldum bunda tek doz vurcam dedi ebe vurundum da
Batuska Hulyalp ill hamileligimde 24 de 28 de sanırım 2 defa yapıldı.bu sefer 16.haftada tek doz yapıldı başka yapılmayacak.
Zeliha66 Hulyalp ilk hamileligimde 2 kere yaptilar ikincide 1 tane aradalarindaki mesafe az oldugu icinmis hatta 1taneyi yapmasalarda olurmus
Defne00Duru Evet aşı yapıyorlar benim de 2. Gebeliğim ilk gebeliğim de 2 yada 3 tane vurundum bunda da henüz 1 tane ama 2. De olucam sanırım gün verdi
Hulyalp Bana da gunler verdi ama ben sanki yapmicak gibi anladim. Hatirlamiyorum en sonunda eski saglikocagini aricam da ordan da kaydimi bulabilirler mi bilmiyorum. Ustunde 3 sehir degistirdim.
Gulsunoyku Ilk hamileliğimde 2 doz vurulmustum 2.gebeligimde 2 doz daha oldum sağlık ocağı sana o yüzden sormuştur 5 doz a tamamlarsan ömür boyu asi gerekmiyor ama asi 5 kere olsan hatırlardın sanirim
Cansu01 6 yıl önce ilk hamileliğimde 4 doz vurulmuştum 2.hamileliğimde 18. Hafta 1 tane vuruldum başkada vurulmayaksın dedi ebem