Kızlar ben normalde adet tarihime gore 30+6 haftalığım. Ugs de hep dört gün küçük çıkıyordu yani 30+2 görünüyordu. Bugün ki kontrolümde ise doktor tam olarak söylemese bile 31 haftalık 32 ye bi şey kalmamış dedi hatta haftaya 8. Ay bitiyor dedi. Boyu 38 cm kilosu da 1900 gr dedi sizce boyu ve kilosu normal mi haftasına göre yani kaç haftalığız şu an ben bile bilmiyorum