birpcoslu ah canım banada geç döllenme dediler. En başından beri 1 hafta 1 gün geriden gidiyordu. 21+4 de doktora gittim bana haftasını yakalamış çok güzel 22+5 dedi. 420 gram olmuş bile dedi. Aynı gün detaylı USG girdim bebek 22+5 değil 19-20 haftayla uyumlu dedi. Bebekte bir sorun yok dedi o yüzden önemsemedim. Bir hafta sonra kendi doktorum hastanede olmadığı için başka doktora görünmek zorunda kaldım 310 gram 21 haftalık dedi. Bende makineden falandır dedim önemsemedim yine. 2 hafta sonra kendi doktoruma gittim tekrar gelişim geriliği var 585 gram olmuş buyumemis bebek dedi perinatalojiye yolladı. Perinataloji de de bebek detaylı USG ye göre doğru haftasında çıktı organlarında falan bir sıkıntı çıkmadı şükür. Doktoruma bu durumu söylediğimde emin degilim ölçüm cihazım bozuk olabilir dedi. Doktor değiştireceğim bende. Hiç memnun kalmadım. Yani diyecegim o ki bayağı bir süre geçene kadar kaç haftalık olduğunu anlayamiyorlar bence. Akışına bırak her gitmene gelişimi büyümesi güzelse sıkıntı yapma kendine