Ozustaseyma Kızlar 26 haftalık hamileyim göğüs kafesimde batiyo sanki çok agrim var bide zor nefes alıyorum hele uyurken sizde de oluyor mu acaba? 😣
Sonay Ozustaseyma benimde kalbime Ağrı giriyor nefes alamıyorum derin nefes Alınca ağrıyor. Ayrıca kalbimin Altın'da batma oluyo sanki. Bebek büyüdüğü için olabilir seninki. Benim neden bilmem 😂
Cansu2018 Gecenlerde benim de olduu :/ gun boyunca nerdeyse iki buklum gezdim dik duramadim. Ama hamilelikle ilgisi var mi bilmiyorum.
Gunesimveben Ayni sıkıntı bende de var bende 25 haftalığım. Benim de sag tarafimda ağrı var. Bi yerde okudum bebek kaburgalara falan baski yaptığı için agri oluyormuş.
Cansu2018 Ozustaseyma evet canim suan yok. Ama o gun cok zorlandim. Mideme vurmustu hatta. Bulantim baslamisti. Ama griptim. Hastaliktan mi yoksa hamilelikten mi bilmiyorum. Uzandim o gun hep. Uzanmak iyi geliyor