33+4 olduk bizde. Son iki gündür bebeğimin daha az hareket ettiğini ve hareketlerin de aşağıda olduğunu fark ettim. Normalde hareketlerini daha yukarıda göbeğimin üzerinde hissederdim. Geçen hafta kontrolüm vardı. Herhangi bir sorun yoktu şükür. Sizce anlattığım durumlar normal mi? Tedirgin oldum biraz. 😥