Kızlar ben en son 18 haftamda kontrole gitdim.O zaman bazı sorunlar çıktı ve 1 hafta iyne antibiotik vuruldum.Doktor bana birdaha 24 haftada doplere gelirsin dedi.Simdi ben düşündümde şuan 21 haftayim.24 de kadar ilaçsız geciricem.Bebek bir şekilde büyür dimi yani ilaç bile olmasa gelişim devam eder dimi? Eşime soyluyorum doktora yazayım bana ilaç yazsın bebek için.Oda sen ilaçsız duramiyormusun diyor😂😂😂Haklida.İlacsiz hamilelik geçiren varmı aranızda?