Scarlett Arkadaşlar 19. Haftamdayım. 1.5 saat önce tetanoz yaptırdım. Ağrı var kolumda ama 4-5 gündür olmayan bulantılarım tekrar başladı yarım saattir WC’den çıkamıyorum . Ve başım dönüyor çok. Tetanozun yan etkisi midir? Yaşayan oldu mu böyle birşeyler
KbrairinBenli Scarlett kol ağrısı sonraki günler artıyor ne yazıkki,bendede kramp hiç olmamasına rağmen tetenozdan sonra olmuştu ama geçiyor 3-4 güne herşey
Calasun Scarlett ertesi gun kolunda agri olur genelde oda buzla geciyor ama bulanti flan eger kotuysen hemsireni ara saglik ocaginda yaptirdiysan eger
Baharonder Canim o pskolojik vuruldugun gun hic bisey olmuyor ertesi gun kolunu kaldiramiyorsun ama bebisde oyaniyor bi kacgun benim oyle olmustu
Scarlett Calasun tansiyonum düştü heralde uyumuşum istifra sonrasında. Tekrar başlarsa yarın ararım hemşiremi. Valla korktum bende bulantı olunca
AnneyizBizAnne Scarlett canım merak etme öyle bir yan etkisi yok koluna buz koy bu akşam 10 dkka iki gün de ıslatma ins şikayetin olmaz
Calasun Scarlett ateş yada sıtma yapıyor ilk gün akşamı nadiren bende uçuk bile çıkmıştı ateşten dikkat et yine çok geçmiş olsun