Sevalinkaa Merhaba canım anneler 💜 2 gün önce trendyoldan Kakao Ağacı sayfasından sipariş verdim. Tam 100 adet. Tadı da baskısı da çok çok kaliteli. Yaptırmak isteyenlere fikir olur belki. çok çok öpüldünüz 🌸
Sevalinkaa Elenora valla çok beğendim ben. Pendikteyim ben bunların yeride pendikteymiş ama uzak şehirlerde bu sıcaklarda erir gibi.