@Merhaba eşimle aramızda konuşmazlığı var ben negatif o pozitif ilk gebeliğinle aldırmak zorunda kalmıştım iğne vurulup korunmadığını bilmiyorum öğrenme gibi bir şansım da yok çünkü üzerinden çok uzun zaman geçti şu an 21 haftalık hamileyim sekizinci haftada konuşmazlığı testi yaptım da negatif çıktı doktorum sadece kanaman olursa iğne yapacağım dedi tekrar testi yenilemem gerekiyor mu dediğimde hayır dedi 28. haftada yapmayacak sadece doğumdan sonra bebek pozitif olursa yapacak böyle bir durum başımıza geldi mi sonradan test yapınca pozitif çıkma ihtimali varmış diye duydum ama benim doktorum yapmana gerek yok diyor sizce nasıl bir yol izlemeliyim