booksmom Kızlar sağlık ocağından arandım bugün. İlk doğumum 2019 daydı 2 doz vurulmuştum. İsterseniz vurulalım ama gerek olmayacağını düşünüyorum isterseniz doktorunuza sorun gelin vuralım dedi. İkinci sezaryen de vurulmamak diye bir seçenek oluyor mu?
babyme_ay booksmom toplam 3 doz tamamlanmali diye biliyorum. Ben ilk hamileliğimde önce 1 doz vurulmuştum. 2. Hamileliğimde 1 doz. Şimdiki hamilelikte 1 doz vuruldum. Toplam 3 oldu tamamlandi. Hem ebeye hem kadın doğum uzmanına sordum böyle söylediler
babyme_ay booksmom ama şöyle bi şey daha söyleyeyim. İlk hamileliğimdeyken takipte olduğum doktora sormuştum 1 kez daha önce yaptırdım diye. O zaman yaptirmana gerek yok sen bilirsin demişti😅 ebe de baya kızmıştı nasıl gerek yok diyebilir demişti. Ben de içime sinmedigi için yaptırmıştım ne olur ne olmaz diye 😂
Yenibirannee booksmom ben 3. Dozumu oldum 2021 de dogum yapmistim. Ilk gebeligimde sizin gibi 2 doz oldum. Gebeligim de de 3 dozumu vuruldum
Tugraseda booksmom ben 2017 hamileliğimde 2 doz vuruldum. Simdi yine hamileyim doğumuma 20 gün var doktorum tek bir hatırlatma dozu yeter dedi. İkinciyi yaptırmadm aradan 6 sene geçmesine rağmen