Bende bahçeci cem çelikte yaptım ilkinde tuttu 32 haftalık olduk çok şükür. Klinik olarak para tuzağı diyemem, ben bebek garantisi veriyorum ama bana parası olan gelsin mantığında olduğunu düşünüyorum.hastaneden daha çok iğnelere para ödüyorsun zaten.biraz da sorunlarla alakalı benim eşimin sperm sorunu vardı cem hoca ilk görüşmede %99 bebek olma garantisi vermişti çok şükür öyle de oldu.