
Kızlar selam hastaneden geliyorum sat göre 6+6 haftalık gebeyim doktor 6 buçuk haftalık dedi kese var bebek net değil dedi diğer gebelerin fotoğraflarına kıyasla kesem küçük mü sanki bilemedim doktor her şey normal dedi haftaya tekrar çağırdı ama bilmiyorum bi tane düşüğüm var tedirgin oldum biraz sizde durumlar nasıldı bebeği ne zaman gördünüz kalp atışını ne zaman duydunuz karından baktı bu arada