Didemmiray Benim bulantılarım 8.hafta başladı ama ne başlama..... 15.haftamın sonuna kadar tam gaz sürdü.... aynı zamanda tam sıcaklara denk gelmişti nefes alamıyordum heryer kokuyordu ve bende aşırı halsizlik mutsuzluk hali oluşturmuştu.... 15.haftadan sonra her sabah safra kusmaya başlayarak gün içinde nispeten daha iyi.hissederek git gide azaldı.... bulantı ve kusma bitti ama ağızda ne yapsam gitmeyen garip tat kaldı... ağzımda sürekli ya sakız ya şekerle geziyordum o tat o değişik kuruluk hissinden kurtulmak ağzımın tadını değiştirmek içinde ağzım hiç boş durmuyordu meyvedir çaydır bisküvidir ha bire yiyordum kiloda böylece aldı başını gitti... 36
Haftamda sabah istifraları geri döndü her sabah mutlaka safra kusuyorum 38+5im doğurmadan geçmeyecek gibi hatta psikolojimi öyle etkilediki aceba kalırmı diye bile düşünmeden edemiyoru