Kızlar bugün doktora gittim kontrole sonrasında eve geldim azcık kaşıntım var diye krem sürdüm sürerken bi anda su aktı mı sonrasında güzelce temizledim duşta kremi, ama su yine durmadı kaç çamaşır günlük ped değiştirdim. En son silerken elime aktı tiksinsemde koklayayım dedim idrar mı su mu ayırt edeyim diye idrar akıntı kokusu falan yoktu kokusuz. Az önceden beride aşağıya baskı sancı var. Kremi sürüp yıkanırkende çömelir vaziyette aşağıda sertlik hissetmiştim. Ne yapmalıyım