Merhabalar ben Acıbadem de doğum yapan özel polikliniği olan bir doktora gidiyorum fakat doktor çok yoğun ve istediğim zaman muayene olamıyorum ve gercekten uygun ücretleri de yok hakkını alamıyorum kısacası, Gaziosmanpaşa Yeni yüzyıl hastanesi veya civarı doğum yapacak olan var mı memnun olduğu doktor şimdiden teşekkür ederim