Ireeeeem valla benim oldu.Daha önce düşük yaptim hadi bilmeden etmeden ağır kaldırdım vs spor yaptim dedjm ona bagladim ama gerçekten de hiç dikkat etmemiştim. 2.ye daha temkinliydim 6 ay önceden vitaminleri başladım takviyeler vs kan tahlilleri herseye bakktirdim.Planli hamile kaldım bu kez yine 3 ay riskim oldu.2 haftaya bir dr kontrolune gittim progestan kullandım yattim çoğunlukla.1 kere acillik oldum çalışıyordum ayakta kalmayacaksın dedi rapor aldım vs.4 aya girince şükür düzeldim. İlk 3 ay genellikle riskli olabilir dedi doktorum