Mrvkkkk bizde doğum 31 Ağustos 🥹sabah 7 de gel dedi 39 oluyoruz 37 den beri 2 cm açılmam ve sancılarım var güçlü şekilde ama açılmayı ilerletmek mümkün olmadı 2 haftadır şeker olduğu için de fazla bekletemem dedi suni verilecek doğum başlayacak inşallah 🙏🏻