Aybarss Merhaba kızlar Pkoluyum adetim çok düzensiz 3 4 ayda bir oluyorum ilaç kullanmazsam. Doktora gittim bı 6 ay Yasmin kullandım o ara çocuk istemedigim için. Sonra 2.yi düşününce bıraktım doktor 1 yıl deneyin dedi 8 ay oldu hala hamile kalmadım kiii her ay doktora giderek hasta oldum hep duphaston yazıyor. Şimdi zaten ilaçsız adet görmüyorum e yumurtlamam da olmuyor maglum ilaç yazıp yazıp gönderiyor. Ne yapmam lazım ilk kızımı özele giderek femara ve çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. Şimdi ne yapmam lazım devlet Hastanesi’nde bosyere zaman kaybediyorum gibi hissediyorum artık 😫 soğan kürü felan işe yarar mı başlasam aynı durumu yaşayanlar yardım plsssss 💚
Nurse2018 Aybarss canım cevabın kendi sorunun içinde gizli yine femara + iğne siz olmaz bence vakit kaybetme
Burcuuu12 Bende de pcos var. 2. Çocuğu düşünmeye başladıktan itibaren İbrahim Saraçoglu hocanın soğan kuru tarifini uyguladım 10 gün boyunca. Ve ilk deneme de elhamdülillah hamile kaldım. Binlerce yorum var fayda gören kişilerden. Denemekten zarar gelmez fazla kilonuz varsa onuda vermeye çalışın her sey gönlünüzce olsun
Aybarss Burcuuu12 çok aşırı kilom yok canim ama yinede dikkat ediyorum diyet uyguluyorum peki şuan adetimin 5. Gunundeyim ne zaman başlamak gerekir bilginiz var mı 🌸
Burcuuu12 Adet bitiminden 2 gun sonra başlıyorsun. 15 gün boyunca devam ediliyor. Sabah ve aksam olmak uzere 2 kez yapiliyor gunde. Içerken sıcaktan ılığa yakın olacak, soğuk olmamalı. YouTube de detaylı videoları var canim izleyebilirsin
luvlymamacita ustte de bahsedildigi gibi benim de bildigim sogan kurunun ise yaradigi. insallah tez vakitte guzel haberlerinizi aliriz ❤️
Aybarss Nurse2018 katılıyorum canım ama gel gelelim doktorlar da hadi hemen başlayalım demiyorlar bir sene şartı koyuyor sonrasında rahim filmi felan istiyor baya uzuyor iş 🤷♀️
Gamzosmom Pholicaps isimli pkoslulara özel bir folik asit kullandım bende 3. Ayda gebeydim. Herhangi bir folikasit kullanıyormusunuz? yinede söylediğim vitamini kullancak olursanız Doktorunuzla görüşün vitamin olduğu için sorun olacağını düşünmüyorum ama sormakta fayda var elbette.