Agapi00 Merrhaba arkadaşlar 18 haftalığız doktor kalbinde beyaz leke var ama asya ırkındakiler yüzde 4ünde oluyo bu önemli birşey değil dedi ama yine kafama takıldı benm gibi yaşayan oldumu bu durumu