Semrat Kızlar adetime 3 gün var bugün kahverengi leke oldu bende test yaptm ama sanki adette olcak gbyim testte bi gölge görüyorum sanki 🙈
Bekledigimmucizemm Semrat bu test hcg baya yüksekken bile silik gösteriyor başka bir testle deneyin yada erken gebelik testiyle
Seval0Seval Semrat dün benim çatlatma iğnesinin 11 günü erken genelikte tam silik çıktı bugün 12 gün evde bu testten yaptım senin gibi çıktı
Semrat 1prensesannesi__ ay inslh canım arada leke geliyor gbi bakalım o adet değilse eğer alir yaparım 3 gün var adete
1prensesannesi__ Semrat bu testler beta 25 olunca pozitif gosteriyo erken testler 10 olunca bile pozitif gösterebiliyo o yüzden oburunden dene 😃
Memolininannesi Semrat test negatif çıkmış zaten bazende adet yakın oldugunda pozitif çıkıyor testler