Bugce Merhabalar arkadaşlar 18. Haftamdayım ve bugün doktor randevusuna gittiğimizde suyun biraz az bol sıvı tüket dedi doktor ve coraspin verdi. Birazdan minimal enfeksiyon olduğunu söyledi onun içinde tek kullanımlık bir toz verdi gece içecekmişim. Sizlerde de olmuş muydu acaba yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏😚
Calasun Bugce bizimde azalma varmis 32 deyiz ama sadece bol su tuket dedi doktorum 2 lt yi 3 ve uzerine cikarmaya calisiyorum bende
semazkcblc Bugce canım sıvı da değil sadece su günde 3 litre. Su hem senin için gem de bebiş için çok faydalı, erken doğumu önler, cildine iyi gelir, enfeksiyonun varsa tedaviye yardımcı olur. Bir de bol bol istirahat☺️
Seymasezer Bugce allah bilir bu mesajı ne zaman yazdınız ama benm suyum fazla çıktı diye bu ilacı verdi bana