Kızlar aşılama ile hamile kaldım son adet tarihim 25 temmuz 3 Ağustos da da aşılama yapıldı aşılamanın 13. Günü beta 147 çıktı. Dr um daha kese gorumez bekleyelim dedi bu gün arayıp perşembeye randevu verdi.
Perşembe günü 5+2 haftalık olacak keseyi görür müyüm ?
Karindan mi bakar alttan mi bakar acaba? Bide bebek görülmez değil mi çok küçük olduğu için ?