Kızlarrr selam, geçen haftaya kadar düşük riskim vardı 9. Haftada pembe renkli bi kanamam olmuştu. Şuan 14 haftalığız geçen hafta riskin artık azaldığını ilaçları bırakabileceğimi söyledi doktor. Bu gün inanılmaz derecede hasta olarak uyandım ağır bi grip geçiriyorum gibi eşimi bekliyorum hastaneye gitmek için ama bebeğime bi şey olur mu, grip onu etkiler mi, düşük riski tekrar başlar mı diye çok korkuyorum. Bu konuda bilgisi olan anneler yardımcı olabilirse çok sevinirim 😔😔