Kızlar benim daha önce 25 hftalık erken doğumum var. Şöyle en başından itibaren hep kanamalı geçti ve 21. haftada suyum geldi 25e kadar anca durdurulabildi ve mecburi erken doğum oldu. Hep kanamalı olduğu için kese güçlenememiş ve yırtılmış demişti o zaman doktorum. Şu an 13 haftalık hamileyim. Her şey güzel gidiyo çok şükür sorun yok. Doktorum önceki erken doğumdan sonra serklajı düşünebilirsin dedi. Henüz tam bilgi almadkm doktorumdan, nette de çok bilgi yok rahşm ağzı kısalığı dışında. O yok şu am bende onu da ölçüyolar. Yine de faydalı olur mu acaba sizce yaptıranlar neden yaptırdı acaba doktora gidebe kadar biraz bilgi edinmek istedim