Arkadaşlar sol yan yattığımda bebek resmen yığılıyor sırtıma kadar kayıyor sanki hareketleri bile rahatsız ediyo bildiğiniz o da benim gibi yan yatıyo sanki ve tipiniyor rahatsız mı oluyor yoksa hoşuna mı gidiyor anlamıyorum yan yatarken nasıl hissediyorsunuz