5+6 da doktor kontrolünde gitmiştik sadece keseyi gördük bebek görünmedi buradaki postları okuyorum daha erken bebeğş ve kalp atışlarını gören çok kişi var
Doktorum vajinal ultrason tercih etmiyor en son keseye bakacağımızda da önce karından deneyelim göremezsek alttan bakarız demişti
Karından baktığımız için bebeği görememiş olabilir miyiz