Atalante2705 çok erken ama sizi böyle yönlendirmesi benimde o haftada öyleydi 29da dönmüştü 31de yine makat şuan 34deyim başaşağı artık ağırlaştığı için dönmez böyle kalır diye dua ediyorum ama burada okuduğum ve etraftan duyduğum 36-37e ye kadar dönme ihtimali var siz yürüyüşlere başlayın inŞAllah döner ama o haftalarda erken dedi doktorum hep rabbim gönlünüze göre versin bide doktorunuzu iyi araştırın normal Doğum yanlısı mı bazıları işine geldiği gibi konuşabiliyor yani kendi doktorum bu haftamda bile kendini bişeye adapte etme biz süreç normal ilerlediği müddetçe normal yapmalıyız şuan sana söyle yada böyle olur demiyorum diyor bu size çok erken konuşmuş