Kızlar 7+2 hamileyim fakat6.hafta sa kalp atışını duymuştum geçen hafta full mide bulantısıyla geçirdim bu hafta öyle bir şeyim yok sadece sürekli sıcak basıyor arada mide yanması oluyor ve göğüs hassasiyetim de gitti artık bi sıkıntı falan olabilir mi hastaneye gitmem gerekiyor mu ilk olduğu için ne yapmam gerekiyor bi fikrim yok yoksa normal mi?