Turkaann Kızlar merhaba 29 haftalık gebeyim şeker yüklemesi yaptırdım normal çıktı açlık tokluk şeker değerlerim normal çıkıyor kan şekerimi ölçüyorum sürekli bormal ama her seferinde idrarımda mutlaka şeker çıkıyor başına böyle birşey gelen var mı ?