se2206 Kızlar bugün tüp bebeğe başliyorum. İlk iğnemi olucam. Yorumlarınızı, önerilerinizi, tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum. Bir de yakın zamanda yaptıranlar, ya da benimle birlikte yaptıranlar varsa sadece iğne ilaçlarınız ne kadar tuttu?
Elif522834 se2206 benim de tüp bebek ilaçlar biraz pahalı ama devlet ile hastanenin anlaşması varsa çok tutmuyor. Bizim karşıladı çok şükür o yüzden aman aman bir ücret ödemedim. Ya bari ya musavvir esmalrını çektim hergün. Hala çekiyorum. Onları tavsiye ederim. Rabbim emeklerimizin karşılığını versin inşaallah. İsteyen herkese Hayırlı evlatlar nasip etsin 🤲😊
Tgbclk se2206 bugün itibariyle başladım 🤲🏻 ilaçlarımı aldım ya bismillah diyip ilk iğne mi vuruldum bu süreçte Rabbim yar ve yardımcımız olsun güzel haberi alırız inşallah 🫶🏻
Kvser se2206 rabbim hayırlısıyla kavuşmayı nasip etsin yavruna bende transfer günümü bekliyorum adet olmayı bekliyorum . Ben ilk 4 gün adetin 3. Günü başladım gonal g kullandım 1300 e aldım sonra kontrole gittim yine gonal f verdi doktorum 1300 temmuzda aldım ben . Ben hergün aynı saatte yaptım 20.00 olduğunda tam iğnemi yapıyordum düzenli kullanım ilaçlarımı çok şükür yumurtlarım güzel gelişti ve sorun yaşamadım inşallah sizin de hersey güzel ilerler . Benim yumurta toplamaya kadar 18 bin ilaçlarım tuttu .
nurmk Öncelikle hayırlı olsun😊 bende yaklaşık 2 sene deneyip çatlama iğneleri ilaçlar doktorlar vs gibi stresli süreçten sonra tüp bebeğe başlamıştım. İyiki de daha fazla uzatmadan gitmişim. Daha profesyonel bakış açısıyla yaklaşıyorlar bence. Ben Ocak ayında başlamıştım eminim ilaçlarım fiyatları falan çok değişmiştir.
nurmk Tavsiye olarak sağlıklı beslen, yürüyüş falan yap bu süreçte. Bol su iç:) çünkü gerçekten ilaçlar insanı şişiriyor. Dua et bol bol pozitif ol 😊
OzlemBigk Ben de tüp bebek sürecindeyim embriyo transferi oldum dün inşallah tutunmuştur 🙏🏻 ilaçlarım 15bini bulmuştur kesin
Seydaa123456 OzlemBigk peki genel süreç ücreti ne kadar tutuyor totalde herşey dhail çok maliyetli mi?
Seldahilal se2206 bende yeni başladım tüp bebeğe önce yumurta büyütme iğneleri fln kullandım geçen haftada yumurta toplama işlemi yapıldı şuan donduruldu Ekim ayında transfer olucam
Kvser se2206 Şuan tüp iğneleri ilaçlarınız mı 40 bin 😳 yumurta geliştirmek için kullanılan ilaçlar yani sadece doğru mu anladım ? Nerde yaptırıyorsunuz tüp bebeği ?
Cansucannnnnnnn se2206 kuzum hangi iğneleri verdi ben bütün sürecin ignelerini 11 bine aldm transfer yumurta toplama dondurma transfer hepsi ise 62 bin civarı tuttu
Kvser se2206 ilk yumurta geliştirme de bir iğne daha verdi birde hap vs . Tam hatırlayamıyorum size neler verdi . Benim ilk 3800 tuttu sonra arttı yumurta toplamadan sonra 2 iğne daha kullandım . Yumurta toplamadan sonra toplam 18 bin tuttu transfer hazırlık içinde iğne yazacakmış bakalım ne kadar tutacak . Biz temmuz da aldık o zaman temmuzda zam gelmemişti belki ondandır
se2206 Kvser İstanbul Acıbadem Maslak Bülent tırasa gidiyorum. Her hasta icin belirlenen iğne ve dozlar farklı. Benm üç tane ignem var catlatmayla beraber 4 tane oluyor. Sadece igneler 40 bin.
se2206 Tgbclk her gün üç tane iğne vurcam. Son çatlatma iğnesi var onla beraber 40 tuttu. Şuan ilaç sıkntsi varmis bulunması zor dedi. Belki de ondan
se2206 Cansucannnnnnnn canm benm üç tane catlatmayla 4 ignem var. İlaçlarla beraber yüz bini bulacak.
Sakayik_cicegi se2206 canım 🌸 Allah’ım yardımcın olsun 🤲🏻 Doktorumuz aynı, ilk tüp bebek tedavimdi. Ağustos başı transfer oldum, 3 hafta önce pozitif sonucunu aldım çok şükür. Darısı sana 🌸
dvaekn se2206 benSamsun’da yaşıyorum aynı doktora için burda başka bir doktor öneride bulundu benimde 2kez döllenme sonrası başka merkezde durdurdular inşallah güzel haberlerinizi alırsınız ben de bir ara verdim aynı doktora gitmek istiyorum