Kızlar merhaba bugün artı medin ince testleri var ya ondan yaptım kaset test değil. Adetim gecikeli de 2 gün olmuştu pek ümidim de yoktu açıkçası başta hafif hafif çıktı sonradan netleşti ama çok az bi pembe dağılma oldu. Yani gözle görülmüyor bile dağılma flasla anca görülüyor resim yükleyemedim yüklesem anlarsınız zaten. Bu testte sıkıntı yaşayan var mı daha önceden bozul vs gibi yorumlar okumuştum. İkinci testi yapacağım ama evim eczaneye çok uzak maalesef eşimi beklemek zorundayım heyecandan duramadım buraya yazmak istedim birde adet gecikmesinden hemen 1 2 gün içerisinde gebelik öğreneniz var mıydı çok erken olması da beni test bozuk mu ye düşündürttü 🥲