Bizde de morfoloji 0 dı ama sperm sayımız azdı 2milyon gibi morfolojinin sıfır olması tüp bebeği etkilemiyor dediler önemli olan içinin dna sıymış. 2 sene normal denedik ama boşuna beklemişiz sonrasında tüp bebekle bebeğimiz oldu hatta şu an 2. Çocuk için tüp bebek tedavisindeyim beklemenin anlamı yok eğer durumunuz varsa fiyatlar da uçmuş gerçi