Umut_aras Kizlar ilk üç ay ultrasona girilmemeliymis ve zararliymis ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında.
gamzecgr Umut_aras kanıtlanmış şeyler değil bunlar tamamen uydurma ultrason ses dalgaları ile çalışır o yüzden bı radyasyon veya ışın üretmez elimizdeki telefonların zararı daha fazla
nevzatbaskomser Umut_aras İlk 3 ay girmemek zararlıdır yazıyor olmasın. Çünkü kalp atışı bakılıyor, testler yapılıyor, düşük riski varsa tespit ediliyor. Yanlış okutmuşsunuzdur, Gitmek değil girmemek zararlıdır
Umut_aras nevzatbaskomser gidin bir araştırın hanımefendi ne okuduğumu anlamayacak değilim düzgün yorum yapın postun altına
nevzatbaskomser Umut_aras Düzgün yorum yaptım da cahile laf anlatılmıyor. Girmeyin siz zararlı makale değil mahalle lafları anlatıyorsunuz. Atın makaleyi okuyalım. Boş boş insanlarla uğraşıyoruz, hamilesiniz kendinizi geri çekin kalbiniz kırılır ağlarsınız günaha sokmayın insanları
peri5860 Umut_aras Evet bende çok sonradan duydum onu ne kadar doğru ne kadar değil inanın bilmiyorum ben o kadar sık girdim ki Ultrasona 😔 Korku endişe stres ile geçti araştırdıktan sonra bu durumu postlarima bakarsanız kafayı yemiş gibi hep bunu sordum ha sordum. Doktorlara da sordum tabi. Çoğu farklı kanida herkes farklı şeyler söylüyor.
Umut_aras peri5860 inşallah bişey olmaz içinizi ferah tutun Allah’a emanet şuan ne sıklıkla gidiyorsunuz
peri5860 peri5860 Örnek veriyorum bir doktor her hafta girilmesi de bir sakınca görmedi ama aynı gün üst üste ya da aynı hafta girmeyi sakıncalı buldu. Bir doktor istersen her gün gir hiçbir şey olmaz dedi. Bir doktor ben sık girmeyi onaylamiyorum dedi. Başka bir doktora kalsak hiç girmeyelim. Uzar da uzar bu durum ama bende sıkıntı ben sormadım ne zaman geleyim hocam diye. Onlar da şu zaman gel daha doğru olur demedi ilk başlarda canım ne zaman isterse gittim gördüm bebişi heyecanla. Bir de enfeksiyon vardı bende geçmeyen bir enfeksiyon hem de öksürük ile birlikte karnıma kramplar girerdi daha önce düşük de yaptığım için korku da vardı gittim de gittim.
peri5860 Umut_aras Valla bir ara hastanede yattım iki gün üst üste bakıldı her gün nst bağlandı o zaman 25. Haftamdaydim. Sonra 28. Haftamda mecbur gittim çünkü uyuşmazlık ignemiz vardı. Sonra tam 7 hafta gitmedim korkudan ama etrafındakiler bu kez bebeğin gelişiminden korkuttu gittim şükür her şey yolunda dedi. Doktor iki hafta sonra gel dedi ama ben 1 ay oldu gitmedim ilk kez daha önce o kadar sık girdim ki son haftaları riske attım resmen Allah’ım korusun. Normalde bu hafta da gidesim yoktu korkudan ama çalışamaz raporu almam lazımmış o yüzden mecburum.
peri5860 Umut_aras Şu an 39+1 haftalık hamileyim ve normal istiyoruz bakalım nasıl olacak hiç bilmiyorum ne kadar kalmış 🥲 41 e kadar yolu var sanırım.
superstar_00 Umut_aras Benim doktorum da ayda bir muayene gel dedi fazla ultrasonla bakmak istemiyorum şu an tıbben kanıtlanmamış olsada zararı var dedi bebeğin işitme bölgesine zarar veriyor dedi özel hastanede muayene oluyordum doktorum da alanında iyi bir doktordu.
peri5860 superstar_00 Kuzum valla benim bir arkadaşım riskliydi sık girmiş o da ama bebeğinin işitme duyusuna herhangi bir sorun yok