Elifryhn bdenerigokce göbekte tüylenme benim de oluyur ve uzuyor artık utanıyorum doktora gidince ne yapacağımı şaşırdım
Gulcannnnnnnn bdenerigokce ben üçüncü ayın sonuna doğru bir defa ağda ile aldım bir daha da ilk zamanlarki gibi çıkmadı çok şükür şimdi 24 haftalığız 🍀
Ozgebyr bdenerigokce ilk gebeligimde benimde çok olmuştu makineyle almıştım dayanamayıp ama çoğalmadi Allah’tan doğumdan sonra da çıkmadı şimdi ikinciye hamileyim yine mübarek orman oldu yine alicam çok rahatsız oluyorum😂
Bsr_0 Elifryhn ben de aynı şekilde 🙈 doğumdan sonra dökülüyo dokunma dediler ama uzadıkça uzuyo ve çoğalıyo sürekli öyle görünce rahatsız oluyorum 🙈🙈
Bsr_0 Elifryhn ilk zamanlar yeni çıkmaya başladığında bir iki kere aldım sonra alma alırsam sürekli kalır hiç dokunma doğumdan sonra kendisi dökülüyo dediler şuan almıyorum gün geçtikçe çogalip uzuyolar ama 😄🙈
bdenerigokce Elifryhn makinemle alıyorum, lazere giderken bi makine aldırmıştı estetisyen, traş mak gibi
tambirleydi Ben bi kere ağda yaptırdım hala uzamadı uzarsa almayı düşünmüyorum ama cünkü su an kücük küçük cıkmaya basladı sanki uzarken batıyor gibi ragatsız ediyo biraz
bdenerigokce tambirleydi bende gözüme batan yerleri alıyorum, kenarları almıyorum belki doğumda alırım
Papatya_kokuyo5 bdenerigokce walla olabilir ama kontrole giderken o halde gidemiyorum mesela göbegin her yerine yayılmış