Krdlnyldrm Reglime 12gün var göğüslerim aşırı acıyor dokununca dün test yaptım ama böyle çıktı sizce tekrar testi ne zaman yapmalıyım 🥰
Krdlnyldrm Testi yaptım çizgi göremeyince attım testi kutusuna koydum da sonra merak ettim baktığımda böyleydi
myangelson Krdlnyldrm 18 ağustosta yumurtlama gördün çatlama ne zaman gördün üzerine 14 gün sayacaksin o zaman adet günün o zaman olur
myangelson Krdlnyldrm hesaplama yaptım 1-2 Eylül adet günün olması lazım o günlerde tekrar test yap 12 gün var değil yani yukarıdaki yazdığım gibi olur çatlama gördüğün tarihten itibaren 14 gün sayarsin adet günün olur genelde
myangelson Krdlnyldrm 19 da çatlamış gibi gözüküyor dediğim gibi 1 veya 2 Eylül adet günün olması lazım kanaman gelebilir o siralarda
myangelson Krdlnyldrm 1 Eylül’de tekrarla bence testi bu attığında çizgi göremedim ben bir de yazdığına göre sende fotoğrafı çok sonradan çekmişsin