Selaaam, 32 haftalık hamileyken doktorumun önerisiyle etlik şehir hastanesi gebe okuluna gittim, 36. Haftadayız mezun oldum 🤣 İnanılmaz iyi bir olay tamamen ücretsiz doğumhaneyi dahi gezdirdiler açıkçası Ankara’da olup gitmeyen gebe olsun istemem. Eğitime ebeler fizyoterapistler doktorlar psikologlar Katılım sağlıyor. Bir sürü soru işareti vardı aklımda hepsi silindi. Özellikle doğumhaneye hayran kaldım. Ve eğitime kaybolan gebelerin doğum sonrası tek kişilik odada kalma önceliği var. 🥹❤️