Turk33 Ayseee_brc 39+5 hala hic bir kıpırtı yok doktor pazartesi suni sanciyla deneyelim olmazsa sezeryan dedi .. bebegim gündüzleri neredeyse hiç hareket etmemeye basladi az hareket ederdi gu bugün gündüz hiç etmedi geceleyin aralıksız hareket ediyor bu normal mi
Arzuss1 Yakınlarım hep sultan hanımda yaptı memnunlardı banada tavsiye ettiler fakat çok kalabalık hastası çok olduğu için başka doktoru tercih ettim