MeltemAsel Kızlar merhaba 6 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde böyle bişi yaşamadım. Dün akşam ve bugün olmak üzere toplam 2 kere azıcık kahverengi leke geldi. Agrım yok. İdrar yollarında yanmam yok. Takip edeyim sıklığını diyorum. İnt den arastırdım doktora da gideceğim akşama. Ama yaşayan vardır diye sormak istedim.
Mylifeee MeltemAsel bn yasadım 2 gün önce 6 haftadym gittim bebk iyi ama rahimde bölgesel kanama gözüküyor dedi progestan verdi içiyorum smdilik bakalım yrn kontrolüm var
omerhalis MeltemAsel hemen git canim cok onemli bu kahverengi olsun olmasin git mutlaka. 12+2 gunlugum 10 gundur kontrol altindayim kanamam var ic rahimde biz anlmiyoz ice kan akiyo disa akanii goruyoz igne ilac cok onemli ihmal etme git
efsanee_ MeltemAsel bnde oldu canım 3aylık oldu hala ilaç kullanıyorum. Küçük kanamalar oluyomuş rahim içinde
Adencanan Tabi görünmende fayda var ama bendede olmuştu yerleşme kanaması yine de doktor Progestan verdi üç ay kullandım bir gün sürmüştü lekelenmem. Rahimde kanama yoktu kese temizdi. Geçmiş olsun.
MeltemAsel Teşekkür ederim hepinize evet mutlaka gidicem bugün progestonu bana ilk muaynemde vermişti zaten kullanıyorm onu suanda. Hepimize sağlık diliyorum.