Merhaba arkadaşlar çok şükür atandım memur olarak tercih yapmam gerek yaşadığım yeri ilk sıraya yazdım ama ilçeleri konusunda kararsız kaldım bana 1 saat mesafede gelip gitme şansım yok mecbur evi taşıyacağım bu kez de eşimin iş bulması çok sıkıntı olacak yakın uzak demeyip büyük şehirleri yazmam daha mı mantıklı