Beyzanury1234 ben ilk ikizlere hamileligimde 21 haftalikken rahim ağzı kisaligindan 2 hafta hastane de yattım ve wc harici kesinlikle ayağa kaldirmadilar beni sonra normalde döndü ve taburcu ettiler taburcu ederken de evde sürekli yat wc harici yine kalkma dediler tabii ben haldir haldir çalıştım çok pişmanım 28 haftalikken sancilarim başladı ve acilmam vardı apar topar sezeryana alındım bebeklerim 2 Ay kuvozde kaldı. Çok pişmanım yatmadığım için keşke yatsaydım kalkmasaydim hiç çok şükür şu an 14 aylıklar ikinciye hamileyim öyle bir sorunum yok şu an ama elimden geldiğince yatmaya dinlenmeye bakıyorum. Sen sen ol ayaklarını yukarı kaldır ve yat yattikca eski halini alıyormuş çünkü