Dördüncü doğumum olcak ama bilmiyorum aşırı bi genişleme olmadı bi sorun yaşamadım 8 senelik evliyim eşimden de bu konuda bi sorun duymadım ayrıca dünyaya bi evlat getiriyoruz karış tarafında anlayışlı olması gerekiyor ve arkadaşlarında dediği gibi bi çok yöntem var artık