Mrv68 11 haftalık gebeyim, iki gündür karnımda sıkışma ve ağrı oluyor sanki ara ara sol kasığımda ağrıyor hiç uyuyamadım gece sebebi nedir? Normal midir? Sizde yaşadanız mı böyle birşey?
Mrv68 efsanee_ bende öyle düşündüm ama iki gün hiç geçmeyen bir sıkışma olunca acaba başka birşey midir diye sorim dedim.
efsanee_ Mrv68 bi ara bende de çok olmuştu hatta baya sesli bi şekilde olmuştu geceler uyuyamıyodum sesten 😄 Bide yerleşme agrıları falanda olabilir bu zamanlar ağrılı oluyor biraz. Bnde 12+3 ☺️
yesimmmmm Kasık ağrısını ben doktoruma sormuştum. Tek taraflı ağrılar normal dedi. Rahim genişlemesinden, büyümesinden..
Mrv68 efsanee_ durdu simdi yarin gidicektim ztn doktora daha oncede oldu progestan kullaniosan baska bisey vermeme gerek yok onu kullan dinlen sadece dedi. Bakalım
efsanee_ Mrv68 canım dün bnmde kanamam oldu igne verdi iki tane+ progestan alıyorum. İnş önemli bişey yoktur