Arkadaşlar merhaba, 35 haftalık hamileyim, 31. Haftadan beri bebeğin kilosu biraz düşüktü ama kordondan kanın akışı ve hızı iyi olduğu için doktor sıkıntı yok demişti 10 güne bir takip edeceğiz demişti. Bugüne kadar ki kontrollerde kanda sıkıntı yoktu ama bugün yine az kilo almış çıktı bu sefer kanın akışında sıkıntı çıktı tam güzel beslenmiyor çıktı. Nst bağlandım o iyi. Doktor dedi ki bebeğin şu anki sağlık durumu iyiyken gel yarın sabah alalım dedi bir risk olabilir olmayadabilir falan tarzı konuştu. Şok olduk ne yapacağımı bilemedim öğleden sonra için başka doktora randevu aldım. Bu durumu yaşayan var mı?