Merhaba kızlar. Emzik, biberon steril edicem. Burada da okuduğum kadarıyla önce uygun bir temizleyici ile temizleyip sonra kaynatıcam. Kaynatayım mı yoksa kaynamış suya atıp 5 dk falan bekleyeyim mi? Bir de bu işlemi granit tencere de yapsam olur mu illa çelik mi lazım