Nur_
35 haftada 2 cm açılma vardı doktor o zmn 2 haftaya kadar doğar demişti. Böyle olupda 40 haftayı dolduran varmı aranızda? Sıkıntı şu annem şehir dışında gelse çok uzun süreli kalamıcak. Gelip birde doğumu beklesin istemiyorum. Bu açılmaya ragmen 40 bekler mi acaba fikri olan var mı😏