Ceylan3 Massallah benimde oyle sıkıntı olmuyormus 2tane dogum yaptim 2de hep onden gidiyordu bu 3. Cocugum buda ayni massallah
SNurays Ceylan3 önden gidince bebekler nasıl doğdu kaç kiloydu maşallah sağlıklı olsun sorun olmasın da 🧿
Zeynepkocaoglu06 Benim 2 hafta önden gidiyor dedi ama bir sorun yokmuş genetik olarak kilosuda fazla haftasına göre
SNurays Zeynepkocaoglu06 benim daha 17+4 ama 18 haftalarda bir hafta önden ama korkma dedi benim içim etmedi sonra dedim geriden gelse sıkıntı önden gitsin daha iti herhalde
SNurays sasha bu neden oluyor bir bilginiz var mi öyle önden giden bebek kilo mu doğuyor büyük mü oluyor
sasha SNurays bilmem ki doktor sorun olmayacağını söyledi ben de daha fazla soru sormadım. Çok pimpirik yapmak iyi değil. İnternete baktım her bebeğin büyüme atakları olurmuş ve bebeğe özelmiş.
Ceylan3 @SNurays ill bebegim 3700 2.si 4kilo ustunde dogmustu iriydi cocuklarim bu nasil olcak bakalim ins saglikla gelir hepsi